Op 6 november houdt de Sportfederatie Berkelland (SFB) haar halfjaarlijkse ledenvergadering bij HCR Prinsen in Haarlo. Sportverenigingen die aangesloten zijn bij de SFB nodigen we bij deze van harte uit. Ook de wethouder sport van de gemeente Berkelland Arjen van Gijssel is bij het overleg aanwezig.

Het bestuur stelt Wilfried Schilderinck voor als nieuwe voorzitter. Een tweede bestuurslid moest zich om gezondheidsredenen in oktober terugtrekken. Wij zijn dus nog op zoek naar 2 nieuwe bestuursleden. Kandidaten kunnen zich voor 1 november bij ons melden. Eventuele agendapunten vanuit clubs willen we ook graag voor vrijdag 1 november ontvangen.

1. Opening
  2. Mededelingen/ingekomen stukken
  3. Verslag ALV 29 mei 2024 (meegestuurd)
  4. Werkgroep WBTR voor SFB
  5. Jaarplan 2025
  6. Begroting 2025
  7. Bestuursverkiezing c.q. rooster van aftreden Aftredend niet herkiesbaar: Herbert Wensink / Aftredend herkiesbaar: Gerard Otten
  8. Agendapunten verenigingen
  9. Agendapunten vanuit de gemeente Berkelland
  10. Rondvraag
  11. Sluiting

PAUZE

Deel 2: informatie sportplatform m.m.v. Danny Meuken van Made2sport

In het tweede deel van de avond gaan we met verenigingen in gesprek over de ontwikkelingen rondom een mogelijk nieuw te vormen sportplatform. We krijgen hierbij ondersteuning van Danny Meuken van Made2sport die ook een deel van de presentatie voor zijn rekening neemt. We willen clubs in een vroeg stadium betrekken en meenemen in dit traject.

Als je op de ALV aanwezig bent, ontvangen we graag voor 1 november een aanmelding via info@sportfederatieberkelland.nl. Geef daarin aan je naam, emailadres en namens welke vereniging je deelneemt.

NieuwsVerenigingen